Youtube vs Facebook |
- Ha így teszi, többen nézik meg.
A közösségi oldalon sokkal látványosabban jelennek meg a Facebook-videók, mint a YouTube-os feltöltések, így esélyesebb, hogy előbbieket többen nézik meg. Ezen az oldalon pár másodperc alatt ugyanolyan érdekessé válnak a YouTube-videók, mint a facebookosak.
Naponta 500 millióan néznek meg facebookos videókat –, ami nem is csoda, a közösségi oldal pénzügyi okokból is nagyon komolyan veszi ezt a tartalomtípust.
Azért, hogy a Facebook-videók előnyt élvezzenek a YouTube-ról megosztottakkal szemben, előbbiek sokkal látványosabban jelennek meg az üzenőfalon. Íme egy példa.
YT2FB
A jobb oldali, facebookos megjelenés nyilván sokkal jobban észrevehető, vonzza a tekintetet, így ebben a formában feltöltve jó eséllyel többen is nézik meg ugyanazt a videót.
Ezt a problémát orvosolja tökéletesen és villámgyorsan a YT2FB oldal. Itt nem kell mást tenni, mint az üres mezőbe bemásolni a megosztani kívánt YouTube-videó linkjét, majd a "Convert" opcióra kattintani. Két-három másodperc múlva meg is jelenik egy link, ezt lehet a „Copied” lehetőséggel vágólapra másolni vagy a „Share” feliratra klikkelve máris megosztani Facebookon.
Ha így osztja meg a YouTube-videót, úgy fog megjelenni a közösségi oldalon, mintha egy Facebook-videó lenne, ahogy a fenti kép jobb oldala mutatja. Ezzel csak a megjelenés változik meg, ha valaki a videóra kattint az üzenőfalon, indítás után már a szokásos, YouTube-os módon játszódik le a videó.
Kérdés, hogy a Facebook el tudja-e érni az oldal megszűnését, hiszen Mark Zuckerberg és csapata biztos nem örül ennek a szolgáltatásnak.
Youtube videó Facebook oldalon |