Szerintem, ha ma valaki észrevétlenül el akar tűnni, az egy szürke G Astrával indul útjára, hiszen ember nincs, akinek feltűnne egy ilyen szembejövő kocsi. Hiába, azzal azért nem lehet megvádolni a típust, hogy látványos lenne, pedig a megjelenésekor még igen divatosnak számítottak a vonalai.
|
Opel Astra G Cabrio elölnézet |
Szerencsére a Bertone műhelyéből kikerült kabrió jobban átvészelte az elmúlt éveket, nyugodtan mondhatjuk, hogy a tető megfosztása igen jót tett a formatervnek, az olasz gyártósoron készült Astra Cabrio a mai napig szemrevaló jelenségnek számít. A típus megjelenésekor mindent tudott, ami elvárt volt a kategóriában, így léteznek olyan darabok, amikben xenon fényszóró, navigáció, kihangosító, illetve ESP is van.
|
Opel Astra G Cabrio hátulról |
Persze 1 millióért egyáltalán nem biztos, hogy ezek benne lesznek, sőt, nem is javaslom, hogy ilyesmiket keress. Bár a G Astra alapvetően egy tartós konstrukció, azért 15-16 évesen az elhanyagolt darabok már nagyon hasfájósak lehetnek és igen változatos problémákkal szórakoztathatják a tulajdonosaikat. Ez különösen akkor lehet kellemetlen, ha egy bőrüléses, extrás példányt vásárolsz, abban a reményben, hogy te lehetsz a nyár császára, a paripa pedig többet tölt a szerelőnél, mint a ház előtt.
|
Opel Astra G Cabrio belülről |
Ha teheted, 1.8-as motorral szerelt darabot válassz, mivel ez dinamikusan mozgatja az autót és nem jellemzőek rá a használtpiacon népszerű, alumíniumblokkos 2.2-es erőforrás gyengeségei. Szerencsére a karosszériára már egyáltalán nem jellemző az F Astrát érintő rozsdásodási hajlam, de egy 10 évesnél idősebb autót mindenképpen alaposan körbe kell nézni. A legjobb, ha egy márka- vagy szakszervizben alaposan átvizsgálják, de ha esetleg erre nincs lehetőséged, akkor a kerékjárati ívek, az ajtók alja és a küszöb az, amiket a leginkább érdemes megnézni.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése