2018. április 16., hétfő

A kereszt, amit cipelsz

A kereszt, amit cipelsz

Szerintem ez úgy van, hogy van a kereszted, amit cipelsz. Vagyis azt gondolod, hogy van egy kereszted, amit cipelned kell.
Ahogy múlnak az évek, minden nap ezt mondod: “nekem micsoda keresztem van!” és közben azt kérdezed: “miért pont én? Miért nekem kell elviselnem?”
...és minden nap egyre nehezebb tehernek érzed, meggörnyedsz a súlya alatt…van, aki leéli így az életét..és vannak olyanok, akik egyszer csak belenéznek a tükörbe és meglátják, hogy nincs a hátukon semmi. Nincs kereszt. Felegyenesednek és megértik: olyan nincs, hogy rád van rakva egy teher egy életre.
Nincs kereszted.
Csak olyan gondolataid vannak, amik megteremtik és súllyá teszik az életedben a problémát..amit azért kaptál, hogy megoldj.


A kereszt, amit cipelsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése