2014. március 6., csütörtök

Szerelem és vizualitás

Filozófikus gondolatmenetem(em)  - a szerelem és a vizualitás vonatkozásában ugyebár - arra a
végkövetkeztetésre jutott teljes megelégedéssel, hogy igenis a szerelemhez kell a fizikai együttlét.
Nem, nem mindig a szex, hanem az, hogy a másikkal az ember huzamosabb ideig együtt legyen...máskülönben az ember még több elképzelt tulajdonsággal ruházza fel a másikat, és végül észre sem veszi, de teremt egy ideált, aminek aztán a másik úgysem felelhet meg. Az internetes "románc" csak egy alap, egyfajta rácsodálkozás amiből aztán a valóságaban alakulhat ki az igazi érzés.

Tegnap egy nyűgös, nyafka-malackás nap volt...
Nagy igyekezetembe még egyszer kimostam a már mosott ruhákat...pedig éreztem, hogy nem, kéne...

Vajon az édenkert a vérünkben van, genetikailag kódolt, vagy csak nekem jut eszembe egyből egy lakatlan szigetről, a természet elhagyatott, lágy öléről a szex?
...Öööööö...
Ha valaki aszongya, hogy azért, mert a Kék lagúnán meg társain nőttem fel...hmmmm igaza van...


Tonga Sailing

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése