2014. január 6., hétfő

Hallgass a szívedre

Szombat este teljesen véletlen volt, hogy bekapcsoltam a TV-t, kattogtattam és megakadtam a M2-n, azt hiszem ott ment...nem az elejétől láttam teljesen...de leragadtam nála... Amikor az M2-re kapcsoltam már mehetett vagy 10 perce, de még így is, hogy nem tudtam mi volt effektíve a bevezető, így is egyszerűen beszippantott a hangulat. Nem tudom megfogalmazni pontosan, hogy mi és miért, de ott ragadtam és nagyon nem bánom....ez a film annyira csupa szív, és jó hangulatot árasztott, hogy nem tudtam tovább kapcsolni, érdekelt, hogy mi lesz a fiatal párral...az utolsó fél óra cselekménye úgy mellbe vágott és olyan szintű érzelmeket hozott ki belőlem amiket el se tudtam volna képzelni amikor belebotlottam és elkezdtem nézni a filmet...elsírtam magam...

"Tudod, szerelem voltál neki első látásra. Mikor rólad beszélt, óva intettem. Azt mondtam, hogy nehéz lenne, hogy lehetetlenség. Azt tanácsoltam, hogy hagyja, és tudod mit mondott? Nem hagy ki valamit, ami remek lehet, csak mert egyszerre nehéz is. Ha rám hallgatott volna, a legcsodásabb dolgot hagyta volna ki."



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése