2010. április 3., szombat

Húsvéti SMS -ek











Húsvéti sms

Húsvét napi kertész vagyok,
Kislányokat locsolgatok,
A kölnitől felfrissülnek,
Illatától megszépülnek,
Hímes tojást tudom, kapok,
Boldog Húsvétot kívánok!
——-
Én még kicsike vagyok,
Többet nem mondhatok,
Azt kívánja szívem, szám,
Legyetek boldogok
Húsvét napján!
——-
Kicsik vagyunk, nem nagyok,
Van nálunknál még nagyobb,
Ők is biztos eljönnek,
Rózsavízzel öntöznek.
De mi jobban sietünk,
Elsők csak így lehetünk,
Mindenkit meglocsolunk,
Aztán tovább ballagunk.
Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánunk!
——-
Korán regel felébredtem,
messze-messze jártam.
Tündérország kis kertjéből
rózsavizet hoztam.
Na, te kislány, megöntözlek,
ma van húsvét napja.
Tündököljön a két orcád,
mint a piros rózsa.
Az illatos rózsavíztől,
megnőnek a lányok.
Zsebemben is elférnek majd
a piros tojások!
Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok!
——-

Posta vagyok, posta
De régen sietek,
Egy növendék kislányt
De régen keresek!
Megkérdezem az apját,
De még jobban az anyját,
Hadd öntsem meg a lányát.
A piros tojást, a forintot elvárom,
Ha kevés, a sarokba vágom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése