2010. május 27., csütörtök

Bankos aranyköpések

Bank: Forint vagy deviza alapú hitel érdekelné?
Ügyfél: A forint alakú, az milyen?

Bank: Van-e valamilyen kölcsöntartozása?
Ügyfél: Há, van egy, de az ilyen kiváltság volt…

Bank: Raiffeisen Direkt, jó napot kívánok xy vagyok, miben segíthetek?
Ügyfél: (Mondja a párjának) Te ez egy automata már megint.
Bank: Nem vagyok automata, miben segíthetek?
Ügyfél: Kérdezett az automata, most mit csináljak?

Bank: Kérem, betűzze le a nevét úgy, hogy kereszt neveket rendel hozzá.
Ügyfél: Jó, akkor „p”, mint postás.

Ügyfél: Meg tudná nekem mondani, hogy mennyi a ph értéke a hitelnek?

Ügyfél: Egy előzetes hitelbírságolást szeretnék kérni

Ügyfél: Voltam itt a Ráfázán banknál és azt mondták a báró listán vagyok,
vagy micsoda.

Bank: Nevét hadd kérjem.
Ügyfél: Betűzöm a nevem, mert kicsit raccsolok... j, mint jóka

Bank: Raiffeisen Direkt, jó napot kívánok xy vagyok, miben segíthetek?
Ügyfél: Jó napot kívánok! Vida József, ööööööö Vida János vagyok. Sosem
tudom a nevem.

Bank: Melyik banknál vezeti folyószámláját?
Ügyfél: Azt hiszem, a Media Marktnál van, ha van ilyen bank...

Ügyfél: Ezen a házon holtig tartó élvezet van!

Bank: Állandó lakhelyének tulajdonosa, résztulajdonosa, bérlője, vagy
családtagja?
Ügyfél: Hát az az igazság, hogy én ilyen megtűrt személy vagyok.

Ügyfél: Érdekelne az a reklámból, az a kölcsön... a Tipi-topi.

Ügyfél: Svájci bank alapon szeretnék kölcsönt.

Bank: Ön választhat, hogy HUF, EUR vagy CHF alapon...
Ügyfél: Azt a franciásat kérném

Ügyfél: Én svájci bankban kértem a kölcsönt, ez azt jelenti, hogy svájci
bankban kell majd befizetni is?

Ügyfél: A Ráfáz bankos kártyámat elnyelte a terminátor!
(később visszatelefonál)
Bank: Raiffeisen Direkt, jó napot kívánok...
Ügyfél: Halló! Én vagyok megint, már működik a terminátor!

Bank: Segíthetek még esetleg Önnek valamiben?
Ügyfél: Igen szeretnék majd Önökhöz átköltözködni, ha ez lehetséges....de
mindegy ezt majd odabent megbeszéljük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése