2009. december 7., hétfő

Miért jó az egysületi tagság?!


Ezt a levelet a MEOSZ Titkárának - Szakály Józsefnek írtam először, mikor hallottam, hogy  ilyenre is van lehetőség.


Kedves Szaki! ...most Neked teszem fel a kérdésem személyesen - és erre várok választ!
Már 25 éve járok a Petőbe Intézetbe tornára...kb. 5 éve mindenért fizetni kell (az utiköltég térítést viszont a Ptőtől az állam már lassan 5 éve megvonta), és jár velem eg SM-eses
beteg is...az igaz, hogy őt egy alapítvány szállítja ingyen, ami nem tartozik rám...
DE - a torna óradíjat a MEOSZ fizeti helyette!
Ez hogy lehetséges?
...mivel mozgássérült egyesületi tag vagyok , erről én mért nem tudok, vagy helyettem mért nem fizet a MEOSZ?

Ha nem tudsz rá válaszolni, vedd elő a megfelelő képzettségű munkatársaidat, mert ennek nyoma kell, hogy legyen nálatok! ...és kérdezd meg tőlük, hogyis intéződött az el!

Én meg valahogy ilyenről mért nem hallok?
Ez is egy kérés!
Mazsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése