2009. december 7., hétfő

Reaglás Hegedűs Lajos levelére

Mivel az alábbi levelezés a Magyar Hydepark nevű listán folyt - ami nem a MEOSZ 'Mozgilevlist' nevű saját listája, ahol moderáció miatt nem minden kérdést lehet feltenni, és nem engedi be a moderátor - ezért kaptam Hegedűs Lajostól én is választ - és Marcsi is - bár, a válasz nem volt kielégítő, hiába magyarázta a magyarázhatatlant!


Megkésett reagálás, kérdés e témában!
Elég szomorú, hogy a MEOSZ nem finanszíroz ilyen ellátást! Szomorú, hiszen fogyatékkal élő emberekről van szó! Azt viszont megkérdezném, hogy egy-egy rendezvényt, ahol nem minden fogyatékkal élő tud megjelenni önhibáján kívül, állapotából adódóan, miért támogatnak 100 ezrekkel? azt hiszem egy Petős kezelés is finanszírozható lehetne. Ha már humánusak akarunk lenni! Én a MEOSZ-tól még semmit nem kértem, kaptam.
De akinek szüksége lenne rá miért nem?
Marcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése