2009. december 7., hétfő

Szakály József Főtitkár válasza

Kedves Mazsi!

Légy szíves, áruld el Nekem, hogy Te láttad-e az SM-es társad tornájáért kiállított számlát?
Mert szerintem ha láttad, akkor azt is látnod kellett volna, hogy azt nem a MEOSZ fizeti, tehát a vevő nevén bármi szerepel, csak a MEOSZ nem.

De azért most megfogtál, mert elbizonytalanodtam, és nem tudtam rá kapásból válaszolni, és mert azt hittem, van valami, amiről a számlázási rendszerben nem tudok.
De miután a számlák nagy része rajtam megy keresztül, a kifizetés ténye nem kerülhette volna el a figyelmemet.
Ennek ellenére utána néztem, de a MEOSZ szállítói között a Pető intézet nem szerepel. Ebben az évben egyetlen egy számlát sem fizettünk nekik, de Ők sem nyújtottak be felénk ilyen számlát.
Az előfordulhat, hogy az Alapítvány vagy az Egyesület fizeti ki a torna óradíját,de az nem azonos  a MEOSZ-al.

Tehát itt és most tényként közölhetem Veled, hogy a MEOSZ a Petőnek egy fillért sem fizet ki sem tornadíjként, sem másért.

Az meg az Én kérdésem, hogyan tudnál olyan dologról, ami meg sem történik.

Az egy másik kérdés, hogyan állíthatsz be tényként olyan dolgot, aminek a valódiságáról, az arra vonatkozó állítás igazáról nem győződtél meg.

Üdv
Szaki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése